VELKOMMEN TIL ALPINTRENING!

03.01.2017 22:39

Vi ønsker å få til aktivitet i alpingruppa i vinter også, og inviterer derfor til trening/aktivitetsdag søndag 8.1.17 kl 1200 til 1400 i Alpinparken !

Gamle og nye medlemmer er hjertelig velkomne!

Nedre aldersgrense er 6 år (fylle 6 år i løpet av 2017). Vi har ikke kapasitet til å ta oss av nybegynnere, derfor må alle ha kjørt ski tidligere og kunne ta heis alene (evt sammen med foreldre).

Kl 1400 ønsker vi å ha ei kort samling sammen med foreldrene slik at vi kan diskutere hva slags opplegg vi ønsker i vinter. Det er derfor viktig at flest mulig, både barn og voksne kommer denne dagen. Om dere ikke har anledning er det viktig at dere sier ifra om dere ønsker å være med seinere slik at vi får en oversikt over hvor mange som ønsker å delta framover.

Alle må ha gyldig heiskort. Medlemmer av Uvdal IL får 50% rabatt på sesongkort. (Må være registrert i MinIdrett). Mer info om dette finner dere på hjemmesiden til Uvdal IL: https://www.uvdalil.no/

Hvis det er noen som ønsker å være med som trener evt. vet om noen som kan være aktuelle som trenere, er det bare å si ifra.

Spørsmål? Ta kontakt med Ole Morten på 90 50 41 58.

Vel møtt!

Mvh Nils og Ole Morten